Fint väder, tjoho!




Godmorgon, godmorgon! Solen skiner, så detta får bli ett kort inlägg. Har fortfarande ont i halsen, så vet ej om jag kan gå till skolan imorgon :(

Men vad ska man göra idag då? Sola? Plugga? Redigera film? Vara i stallet i flera timmar? Jag får nog ta det lite lugnt... men jag vill verkligen typ ringa en kompis och hitta på något roligt... men jag är ju sjuuuk :(

grill

Haha, jag måste börja skriva roligare inlägg! Istället för vardagsfunderingar på vad jag ska göra och klagomål på att jag är sjuk ;) Å andra sidan har jag inte länkat bloggen någonstans än, så har bara typ 2 besökare om dagen, haha :3 /isa

Nej nu ska jag ut och släppa ut alla kaniner! Hejdåå.





2012-05-06 @ 10:49:34 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback