Fredag! :)




Idag har det varit en rätt chill dag! Vart på ett studiebesök med klassen i (utanför?) göteborg, där dom renade dricksvatten och så har vi haft mattelektion. Dock hade jag glömmt att vi skulle åka iväg på morgonen så jag höll på att missa bussen... heh.

Nu tänkte jag åka till stallet, kanske gå en promenad med Grill och sedan ska jag till en klasskompis, för några i klassen ska ha filmkväll typ :)

vår
Bild från våren 2011, kom ihåg att jag tyckte den var så nöjd med bilden då, heh C:

Jag måste säga att det är rätt fint väder trotts att det är molnigt och blåser! Så dagen ska inte slösas bort framför datorn något mer!

Måste bara tillägga att radion jag lyssnar just nu på är rätt skum! Den sänker sig själv och helt plötsligt höjer den till typ högsta volym hela tiden O.o Fast det kan ju ha med täckning att göra. Haha lyssnar på när Ola-lustig (?) är i spökhuset på liseberg, veckans utmaning var tydligen att övernatta där. /isaNej nu ska jag ut i de fina vädret, cya.







2012-05-11 @ 14:55:50 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback