Grattis på födelsedagen i efterskott!




Igår (15 maj) fyllde min kära lilla katt år! Jag måste erkänna att jag har tappat räkningen på hur gammal han är, hehe, men han är i sina bästa år iallafall! (8-10 år?) Han fick påsmat i födelsedags present, vilket lyx va ;)



Jag älskar dig Tusse! Världens bästa katt! miljader kramar till dig! :)

Tusse är världens bästa katt därför att han alltid är social och kärleksfull, möter än när man kommer hem från skolan, följer än vart som helst när man är ute och går (Man kan gå rakt in i skogen i 3 timmar och sedan hem, och han följer efter hela tiden!) Han har vart med mig sedan han föddes! Han älskar att vara ute i naturen och kan vara borta i en månad under sommaren och sedan komma tillbaka. Otorligt snäll katt med så grymt go personlighet. Kommer det en ''djurvän'' körandes på vägen lägger han sig på vägen och bryr sig inte, eftersom han vet att bilen inte kör på honom, men om något annan ''farlig'' bilist kommer så går han inte ens på vägen. Han känner också igen min röst, så ifall han ser ''en människa'' komma gåendes så smyger han iväg in i skogen, ropar jag så kommer han i full galopp! Så sjukt go! Han läser än som en öppen bok också, är han påväg att göra något han inte får (tex hoppa upp i mammas säng och sova) så räcker det att ge honom en blick så låter han bli.

Vanliga katter är väldigt självständiga och inte alltid villiga att kommunicera med, Tusse är alltid kontaktbar, glad /isaoch vill alltid umgås, kela och mysa!. <3







2012-05-16 @ 22:33:15 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Julia

Grattis, Tusse :D:D:D


2012-05-17 @ 18:44:10
URL: http://follow.blogg.se/

Postat av: elin wessberg

Grattis :))) Fin blogg du har ISA!!! <33 KRam


2012-05-18 @ 20:49:47
URL: http://elinwessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback