Hästar som läromästare




Hittade denna boken på köksbordet när jag kom hem från stallet, mamma hade lånat den till mig på bibloteket. Jag läste på baksidan och den verkar rätt intressant, någon som har läst den?



''I sin debutbok hästar som läromästare delar Marike Ollner med sig av egna erfarenheter och upplevelser som hästägare, hästmassör och reikimästare.

Det är en medryckande, fartfylld och känslosam berättelse skriven med glimten i ögat, där många starka personligheter inom hästvärlden dyker upp...''
(med mera) står de på baksidan, jag tycket den verkar jätte intressant! Vilken snäll mamma man har som lånar hem sånna intressanta bäcker från bibloteket! :) /isa

Ska läsa den så fprt jag får tid! Någon som har hört om den, läst den eller liknande? kommentera gärna isf.




2012-05-14 @ 22:09:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback