Inga mera prov!




Först och främst, vart tog tisdagen vägen? Jag hann inte skriva ett ända inlägg igår. Vi hade iallfall nationellt prov Matte c-del igår, det gick bra faktiskt och jag är rätt nöjd, hoppas de blir lika bra som det kändes som. Det var nog tack vare att jag hade min maskot med mig i fickan, kärlek till han :)<3

Idag hade vi prov på andra världs kriget, det gick också bra! Jag hade också muntliga nationella som gick utmärkt :) Dock ljög jag lite i rubriken, jag har ett omprov i ljudteknik kvar att göra på måndag, annars är det inget mer och på tisdag flyger vi till polen! 22 - 26 april.

Men ändå, nu är det värsta över och imorgon och på fredag är vi lediga, häärligt! En skoldag kvar innan klassresan alltså, vilket är sooft.

-
Lite frihetskänsla sådär ^.^

Imorgon är det städa som gäller! Kanske ska jobba med ett musikprojekt också med en klasskompis. På Fredag ska jag och Emma (+ kanske en till klasskompis) till göteborg för att köpa stuff inför sommaren och skolavslutningen. På eftermiddagen är det PartyPartyParty (.....släktkalas....) för min bror som blir 18! :)/isa

Glömmde länka dagens film, igår, så det ska också göras!





2012-05-16 @ 14:59:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback