Måndag




Vad har jag lärt mig idag? Att man inte ska micra ägg i mikron, för då kan dom exploderar när man ska äta dom och så stinker det oerhört. Men allt var mammas fel :(

Satt 5 timmar och pluggade på evolution igår till NO provet idag.. då visa de sig att det var genetiken man skulle ha prov på..... pluggade hela SO lektionen och jag tror det gick rätt bra på provet faktiskt :D

Regnade hela dagen, så jag blev väldigt blöt när jag åkte hem på moppen... genomblöt faktiskt, och iskall!

Imorgon är det nationella matte del C och på onsdag är det prov på WW2, ojojoj, här måste pluggas! Men först stallet.... bara att ta på sig regnkläder! :D



Så mycket man måste hinna med: läxor, stallet, kaninerna osv, ändå sitter man här i sin ensamnhet invirad i sin mysiga, varma filt med ett glas apelsinjuice och en påse ostbågar och bloggar sammtidigt som man kollar ut genom fönstret i ös regnet.. heh (a)
/isa









2012-05-14 @ 16:27:09 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback