Mina youtube-filmer




Nu har en vän till mig lärt mig hur man kopierar in filmer från youtube direkt till bloggen. På mitt yt-konto har jag totalt 11 filmer, men några av dom är bildspel på tecknade bilder och liknande som inte är så roliga. Så jag tänkte länka mina andra klipp några dagar framöver, alltså ett klipp per dag. Det kan vara lita allt möjligt, men mest om djur och Grill.

 

Detta är en film från sommaren 2010 när Grill blev min egna ponny. Vi hade nyss börjat trickträna och gjorde våran första film med vårat första inlärda '''''nummer'''', alltså lite olika såkallade trick osv. Men detta var som sagt för 2 år/isa sedan. Nu hade jag valt att ha honom löst istället och hade ändrat lite saker, men jaja. Detta får bli dagens klipp! :)






2012-05-10 @ 21:37:51 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback