Nu är jag helt slut!




Nu har jag fixat, trixat, pysslat och pillat med bloggen hela eftermiddagen, den vill verkligen inte det jag vill! Men några saker har jag minsan lyckats med. Bland annat är bloggen lite bredare nu, men det finns ingen riktig bildstorlek som passar inläggs-längden nu eller vad man säger, typiskt nog. Det får jag fixa en annan dag.  Jag blir så trött på envisa bloggar! Men jag är envisare, och trött. Så detta får nog vara allt för idag. Jag funderar på att ta bort dom gammla inläggen och börja om och skriva nya... hum, hum, hum! Vi får se :) Nu ska jag sova, bums!/isa
Go´natt :)






2012-05-09 @ 22:15:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback