Vad ska man göra?




Har fortfarande ont i halsen, men känner mig ändå lite bättre. Jag vill vara i stallet hela dagen, men det är nog inte värt det så länge jag inte är frisk. Jag tror jag ska kolla upp om de finns några örter som är bra för halsont, känns mycket säkrare med naturliga 'läkemedel'. Eftersom jag proppade i mig hur många olika halstabletter (och liknande) som helst och sedan fick jag kliande utslag på armen, läskigt! :(

funderar

Tror ska försöka pyssla lite med kaninerna idag också samt plugga. Men för mig är det ingen ide att planera, det blir aldrig som planerat ändå ;) Vi får se! /isa
Kram!






2012-05-05 @ 11:16:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback