Varit hemma idag, ont i halsen, aj,aj,aj :(

 



Igår var jag frisk som en nötkärna, sedan satte jag mig och spelade gitarr i en timme och efter det kunde jag knappt prata, kändes som jag hade fått halsfluss... (stavning på det? O.o)

Kunde inte somna på kvällen heller för det gjorde så galet ont hela tiden, så följde ett råd av en nära vän och gurglade saltvatten! :D, då försvann smärtan en stund. Vaknade och hade dubellt så ont på morgonen, så kunde inte gå till skolan, en annan snäll vän kom med min mobil och ett halsband som jag hade glömmt i skolan igår,  och lämnade de :)

Själv har jag levt på halstabletter, varmt te, isglass och yogurt samt saltvatten. Känner mig faktiskt lite bättre nu. I stallet var jag bara en kort stund och gav hästarna lite hö och kollade till Grill, fast han var väl upptagen med att beta. Sedan har jag ju gjort denna bloggen också, kvällen tillbringade jag framför tv:n, humorpogrammet högklackat är lätt bäst, kollade också en del på animalplanet :3

Nåväl, hoppas på en friskare dag imorgon! Nu ska jag snart gå och gurgla mitt saltvatten, sedan ska jag sova så gott jag bara kan :)

isaogill

Bilden är från i höstas tror jag, där jag och Grill är ute på en promenad... Ååh, nu blev jag sugen på att gå en /isapromenad! Men det är lite mörkt för det nu.. får nog bli lite ljusare ute först och får nog bli lite friskare. Ja, Ja. Go´natt iallafall.




2012-05-04 @ 22:48:40 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback