Sommarlov nu!




Nu var det ett bra tag sedan senaste uppdatering, och det har hänt mycket sen dess!

Jag har sagt farväl till världens bästa klass, (slutade 9an.... ), jag har pajat min mobil (så blir mer eller mindre en mobilfri sommar!), jag har börjat mitt sommarjobb på jennylund, Grill har släppts på ett större bete, med mera!

Har inga större planer för sommaren, mer än att jag ska sommarjobba och träffa saknade växjö-Julia! För övrigt tar jag dagarna som dom kommer istället och försöker göra det absolut bästa av dagen! (Så varför jag sitter inne och bloggar är ju en jäkligt bra fråga?) Känner att jag gjort det hitlis iaf. 

Men nu när det är sommarlov blir det mycket tid i stallet, tänkte läsa en massa böcker som jag inte haft tid att läsa (om örter, healing, hästmassage, massage, zonterapi osv!) just nu håller jag på att läsa ''Hästar som läromästare'' och den är sååå bra, men snart utläst! Så ska snart fortsätta med världens bästa bok ''Kungens hästar'' som är rätt.. svårläst, det är ingen bok man bara ''läser'' om man säger så..  Har också fått upp ögonen för reiki rejält, ska läsa vidare om de och försöka hitta någon ''reiki-1'' kurs i sommar,  vill så gärna iväg på de!

Om det är något jag ser fram emot speciellt, så är de tills min födelsedag (som också är min pappas födelsedag), för trotts att det ''bara'' kommer bli en present till mig i år (och för pappa också, vi ska få samma/dela!) så är det en riktigt kanonpresent!

Vi har besämmt inom våran familj att inte ETT enda öre ska läggas på paket till mig och pappa när vi fyller år iår, istället ska vi köpa något vi båda två vill ha riktigt mycket!

En ny, bra Sony systemkamera (kom inte ihåg va den hette), som också går att filma med, 8000: - , ohhohoho :D som jag har längtat!


/isa
haha knasbild från skolavslutningen!







2012-06-18 @ 21:24:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Julia

Wiie, det ska bli så kul att träffa dig igen :D



Haha, så ni ska köpa en kamera som man kan SIMMA med? Äntligen! 8D 8D 8D


2012-06-19 @ 21:34:09

Postat av: Emelie

Ja verkligen! Men blir att jag söker till friskvårds terapeut utbildningen på samma skola istället. Där ingår massage, bindvävsmassage och massa annat intressant. Friskvårds terapeut utbildningen är på 20 veckor så i December är man klar i såfall :)


2012-06-23 @ 11:53:39
URL: http://faiithfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback