Film! :3

 



Nu är det segt, för jag har dubbelt så ont i halsen som imorse! Så typiskt. Kanske är mitt eget fel, eftersom jag har varit ute så mycket idag. Satt i hagen med Grill en stund och så har jag varit ute och filmat en del. Nu på kvällen har jag redigerat och satt ihop en kort film :3

http://www.youtube.com/watch?v=60DM8QcSjOU
Den är på mina kaniner, min katt och min knäppa lilla hund! :)

kaninfamilj

usch... jag kommer inte kunna sova, inga halstabletter hjälper och de känns som någon har sandpapprat min hals typ... i värsta fall får jag.... hmm... jag vet inte :c  Isa gillar inte att vara sjuk, uschofy! Go´natt /isa







2012-05-05 @ 22:34:22 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback