För tidigt för sommarbete?

 



Har haft fullt upp sen senaste uppdateringen, därför lite oaktiv. Men nu är jag iaf, helt frisk igen, Tjohoo! Skolan rullar på, det är mycket prov nästa vecka, så det kommer bli mycket plugg framöver och snart så ska våran klass åka till polen i några dagar, det kommer bli så sjukt kul. Fast vi ska bland annat besöka Auschwitz.... usch, hur ska man klara de? Men jag kommer sakna Grill dom dagarna vi är borta :(

På tal om Grill, hästarna kanske ska släppas på bete i en annan hage på gården, och bara äta gräs (sommabete), men jag funderar på- Eftersom Grill är känslig för socker, blir de stor fångrisk om man skulle släppa honom nu då? Han har ju vant sig eftersom han har massa gräs i sin hage... men ja...? Hmm... får fundera/ kolla upp det.

-

Nu har jag lagt ner min häst-dv också, eller inte lagt ner, men ska inte vara aktiv mera (tllfälligt eller inte, vi får se) Så denna lilla skabb-bloggen får vara det ända jag sitter med. Trotts att det ibland krånglar att ladda upp bilder och att man inte kan så statistiken, så får det duga! :)

Fram tills polen blir det nog bara promenader och träning från marken med Grill, men det skulle komma en tränare från skåne och ha träning för några i stallet om någon vecka... hade vart väldigt kul att vara med på, men jag kanske inte hinner sätta igång Grill såpass tills dess... Vi får se!
/isa
Nu måste jag göra klart spanskan som ska in i imorgon! Fort, fort! Hejdå Kram :)






2012-05-08 @ 19:09:19 Permalink Grill Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback