Go´natt




Nu är jag trött efter allt matte pluggande! I stallet stog jag mest med Grill i hagen, i skogsdelen medans det regnade, det var jätte härligt, frisk, fuktig luft, ljudet av fåglar som kvittrar och bäcken som forsar ner i ett litet vattenfall. Tror jag bara stog bredvid Grill i minst en timma och bara tog vara på stunden.

Men! Grill hostade! Två gånger.... Ingen mer ridning tills jag kommer hem ifrån polen. Jag som trodde hostan var borta... Vi får nöja oss med promenader några veckor fram över, iaf tills hostan är borta.
/isa
Anmälde iaf Grill och mig till distans healing idag, får hoppas det hjälper. Kärlek till healing, och alla underbara människor, djur och växter som delar med sig av sitt helande! Jag känner mig iaf helt slut och är jätte trött. Nationellt prov imorgon så bäst att gå och lägga sig tidigt (ehe).  Go'natt.






2012-05-14 @ 22:57:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: elin

Fiiiin blogg du har med isa!!:-):-):-)


2012-05-15 @ 07:24:00
URL: http://elinwessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback