Grattis på födelsedagen, världens bästa!




Idag är det nämnligen så att det är 10:onde maj! Vilket betyder att världens bästa pojk fyller år idag! -Grill- fyller nämnligen hela 19 år idag! Det blev tyvärr ingen lång stund i stallet och han blev inte lika firad som förra året, men istället fick han en hel dagi lösdriften med sina polare, jag tror de var en bra dag för han ändå :)

Men jag tänkte fira hans födelsedag med bilder som jag tog för EXAKT ett år sedan då han fyllde 18 år! På bilden nedanför är hans presenter: Ett nytt grimskaft, en godis påse (med torkad frukst + en ''äpple-bakelse''/tårta. Förutom att ge han presenter och krama om honom så busade vi i paddocken vilket han tyckte var roligt (när han fyllde 18 alltså)

.-.Grills födelsedagäpplegoodis

Som sagt, översta bilden: gimskaft + godispåse. Andra bilden: hur han såg ut i formen. Tredje bilden: I hagen med Ninja. Fjärde bilden: Han får sitt godisäpple. Bilf fem: Hur det ser ut inuti (havre, äpple mos osv i) Bild sex: Vad som var mer i hans godispåse! =Torkad frukt! :)

Hälsning till Grill: Grattis på födelsedagen världens bästa Grill, hoppas du har haft, har och kommer fortsätta ha en fin födelsedag. Jag älskar dig! Förlåt att jag inte spenderade mer tid med dig idag!

Jag vet att djur inte bryr sig om datum och födelsedagar, men jag är faktiskt människa och Grill är som en bästa vän, en lillebror eller en son till mig! Så jag känner mig skyldig att iaf fira han på något sett!

Btw! Jag har köpt en present till Grill för 600 :- men den kommer att komma om några veckor ;) Han kommer nog uppskatta presenten, men det är hemligt än så länge! /isa







2012-05-10 @ 21:07:05 Permalink Grill Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback