Mysväder!




Sitter inne och lyssnar på åskan, har jag sagt att jag älskar när det åskar? Okej, jag får erkänna att jag gillar nästan alla väder, regn, sol, snö, hagel, åska osv. (Om det inte är jätte rått väder och isande vindar eller blöt snö...)

Tillskillnad från mig tycker min hund däremot inte om när det åskar! Han gnylar och blir jätte rädd och försöker klättra upp i ens knä och gömma sig, stackarn. Fast han är mycket värre när han hör raketer! 

Iallfall! Jag har nyss varit i stallet, gick ner till sjövallen och tillbaka med Grill, mysig promenad :) Dock var de sjukt varmt trotts att jag bara gick i shorts och linne. 

Vill inte åka ifrån honom i hela 5 dagar.... :( <3 men ändå så längtar jag till polen, ska bli jätte kul med klassresa och dessutom ska det bli vaaarmt, med risk för regnskurar! Gött! :) Varmt, fuktigt väder med regnskurar då och då är ju verkligen det härligaste som finns!

Nu ska jag äta något! Eller åh, det börjar regna nu! Kanske gå ut och lägga sig på gräsmattan en stund, bara för/isa att jag är så varm... Fast iofs så åskar det ju. Vi får se! Hörs.






2012-05-21 @ 20:26:15 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback