Skolan tar över!




Lite oaktiv, men denna veckan tar skolan, läxor, det fina vädret och stallet all min tid så det blir inte så mkt kvar till bloggen!

Denna helgen blir det dåligt med tid, bland annat så ska en låt skrivas klart, och spelas in, en musikvideo ska filmas, redigeras och klippas ihop, med Mimmi, innan söndag kväll! Så kul det kommer bli :D

Men jag uppdaterar när jag får tid, jag sov sjukt dåligt förra veckan och jag har fortfarande inte sovit igen allting, så nu måste jag sova buuuums! :) Godnatt :)

Hoppas ni mår bra alla som sitter bakom sina datorskärmar och läser, det gör iallfall  jag! Kram Isa.



2012-05-30 @ 22:47:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback