Vad händer idag?




Ledig idag!

Första och främst till stallet, göra iordning hö, vatten osv, kanske gå en promenad med Grill, borsta igenom honom ordenkligt och sedan säga hejdå i en timma eller två<3

Sedan ska jag bada (badkar, inte ute, jag avskyr att bara i kallvatten) och packa klart. Sedan ska jag skriva massa inlägg som kommer att publiceras under tiden jag är borta. Om jag hinder ska jag plugga och solar också :)

Sedan klockan halv 7 åker jag till skolan, 7 åker vi buss till flygplatsen och sedan iväg till polen, vilket går rätt fort. Sedan ska vi åka buss hela natten tills vi kommer fram till krakow. 

/isa

Sä spännande 8D Kommer sakna alla djuren dock, främst Grill! Jag får överleva ändå.






2012-05-22 @ 10:47:36 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback